30
Kwi
09

NieregÓlarnik: Limitowana paleta

Witajcie, witajcie panockowie w mejże skromnej stanicy! Dobra, dość stylizacji na parobka małorolnego, niestety, na tyle starczyło mi cierpliwości i twórczej weny. Dzisiaj będzie konkretnie i na temat – zamiast rozpisek, taktyk, widzimisiów i raportów wszelakiej prowinencji, daję wam pierwsze wydanie NieregÓlarnika, czyli takiego wpisu, kiedy wam – publiczności – pokazuję nad czym właśnie pracuję czy też skończyłem pracować.  Nie obawiajcie się! Nie będzie zdjęć  mojej osoby w negliżu czy podczas prasowania, gdyż NieregÓlarnik dotyczyć będzie tematyki bloga.  W skrócie, dla niedomyślnych: Ja malować mała żołnierzyk, mówić wam jak ja to robić, wy robić Hurra!

empirewip

Tak – oto jego przeimperialna generałowość, sir Johann von Jugerauf, dowódcza trzeciego pułku Averlandzkiego, wspaniały żołnierz, kobieciarz i miłośnik porządnego teatru. A w każdym razie będzie, kiedy wreszcie uda mi się go pomalować. Póki co, jak sami widzicie, jest w dość wstępnej fazie „Work in progress”, ale powolutku się definiuje.  Miecz z jednej strony jest ukończony, niestety na fotce tego nie widać, gdyż cień nieustannie na niego padał, i nie mogłem oddać jego chwały i glorii. Szkoda – na szczęście w ten weekend przylatuje do mnie paczka z domowych studiem fotograficznym, wtedy uchwycę go jeszcze raz. Za to na fotce widać (w cieniu… niestety) twarz naszego generalissimusa, polerowaną czaszkę na kapelutku i pióra, dwa z nich w pełni ukończone. Jednak póki co jestem jedynie dumny z pancerza, na którym udało się oddać jego wiekowość i realizm wytyranego metalu – me very proud! Tworzenie tego pancerza zajmie mi epokę, ale efekt, dufam, będzie warty wysiłku. Pelerynka w czarno-zółte romby jest dopiero w pierwszym etapie tworzenia, i praktycznie póki co posiada rozróżnienie wzoru i kolory bazowe. Każdy romb będzie miał wypełnienie wzorami i będzie podkreślony światłocieniem w taki sposób, by wyglądały na oddzielne łaty materiału. Cała figurka pomalowana będzie limitowaną paletą barw.

Paleta: Tausept Ochre, Iyanden Yellow, Tallarn Flesh, Dheneb Stone, Scorched Brown, Vermin Brown, Chainmail, Devlan Mud, Gryphone Sepia.

broodlord2

Z innej beczki! Brudny Lord, rawr! Zje wasze mizerne ciałka, pochłonie nedzny genotyp i wysra biomasę! Czyż to nie miło z jego strony? Tematyka jaka przyświecała mi podczas  produkcji to „Tyranid w Stylu Miejskim, czyli jak zakamuflować trójmetrowego potwora okrytego masą twardzych jak stal mięśni, który pewnie potrafi pluć jadem (oni zawsze to potrafią). Pierwsza koncepcja miała polegać na totalnym wzorze prosto z „Obcego” – błyszczące czernie i srebrne zęby. W ostatecznym rozrachunku rozjaśniłem ten schemat i dodałem trochę mocno stonowanych barw błękitnnych i „mięsnych”, dla wrażenia prawdziwego ciałka. Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony z tej zabawy – Broodlord nie tylko dostaje dobre oceny na CMON’ie, ale również sprzedał się z solidnym zyskiem na aukcji internetowej. Oczywiście, zgodnie z tytułem notki, limitowana paleta!

Paleta: Boltgun Metal, Chainmail, Mithril Silver, Codex Gray, Shadow Grey, Skull White, Baal Red, Badab Black, Asurmen Blue.

W następnym NieregÓlarniku, dajcie bogowie, ukończony Imperialny Generał. A jeżeli nie, to z pewnością kilka Haradrimów z „Łotra”, Void Operator z Infinity i może Vostroyański oficjer!

1 Response to “NieregÓlarnik: Limitowana paleta”


  1. 04/18/2011 o 21:52

    Hey there just wanted to give you a brief heads up and let you know a few of the images aren’t loading properly. I’m not sure why but I think its a linking issue. I’ve tried it in two different internet browsers and both show the same results.


Skomentuj

Ćwierkanie!

  • Czemu nie było wczoraj wpisu? Bo pracuję nad czymś ekstra fajnym ;) No, i na weekend wyjezdzam do rodziny! 7 years ago
  • @nudge0nudge Only six tweets so far? Come on! You Can Do Better! I have faith In You! xD 7 years ago
  • Przeprowadzka zakończona spektakularnym sukcesem! Tesco 24h około trzysta kroków od wyjścia? Rozkosz! 8 years ago
Kwiecień 2009
Pon W Śr C Pt S N
    Maj »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Staty:

  • 66,349 Wejścia

