27
Sier
09

Informacja turystyczna!

Witam! Wiem wiem, wczoraj wpisu nie było, gdyż ledwo przyjechałem, odwiedziłem SŚ a potem siedziałem w pracy – taka dola grafika kreatywnego, że  go czasem przybijają gwoździami do biurka, i nic na to chłop nie poradzi. Dalej, właśnie pakuje manaty, gdyż znikam na 5 dni – delegacja, te rzeczy, i dlatego chciałem poinformować wiernych czytelników, że przez najbliższe 5 dni szansa na napisanie wpisu jest zerowa, więc Metal’n’Plastik aż do 1 września ma wolne! Wystudzi się, ochłonie i rozleniwi, a co, też mu się należy ;) Jak tylko wrócę, to naturalnie znowu powróci do życia ze  zdwojoną siłą po odpoczynku, jaki mu zaserwuje. Brońcie bogowie, nie jest to żadne ogłoszenie zamknięcia działalności czy czegoś w tę mańkę! Ot, po prostu w tym roboczym wyjeździe na 100% nie będę miał minuty wolnego czasu. Dlatego cierpliwości, drodzy czytelnicy, z pewnością od nowego miesiąca Metal’n’Plastik powróci do pełnej funkcjonalności.

A i jest jeszcze jedna informacja – Konkurs Infinity udał się wyśmienicie, dostałem ponad 10 scenariuszy, każdy z nich rozegrałem w mojej prywatnej grupie graczy, każdy okazał się naprawdę niezłym zawodnikiem. Wybór zwycięzcy był niełatwy, głównie dlatego, że każdy scenariusz miał w sobie jakiś błyszczący aspekt. A to doskonały humor i włączenie do świata Infinity Polskich Realiów, a to ogrom pracy włożony w konstrukcję trzech powiązanych ze sobą w kampanię misji, a to doskonała znajomość fluffu tegoż systemu. Dlatego też decyzję podjąłem na zasadzie wspólnej oceny wszystkich moich znajomych w kategorii „W co najfaniej wam się grało”, i wyłonił się bezapelacyjny zwycięzca – scenariusz „Misja najwyższej wagi” autorstwa Michała Obrempalskiego! Gorące Gratulacje! Niesamowity klimacik, walka na gumową amunicję i próba zdobycia wódki to jest to, co spowodowało salwy wesołości oraz liczne komentarze w czasie rozgrywki – była do zdecydowanie najzabawniejsza rozgrywka, w jaką ciąłem w Infinity, a na dodatek najbardziej oryginalny scenariusz z jakim się w żywocie spotkałem. Honorowe drugie miejsce otrzymuje Juliusz Sabak za scenariusz „Łap zwierzaka!”, który utrzymany jest w humorystycznej konwencji i dodaje do gry szalony element xD. Scenariusze zostaną umieszczone do ściągnięcia po tym, jak przejdą korektę i przetransformuje je w wygodne i schludne pliki PDF.

Naturalnie nagroda w postaci zestawu startowego lub ekwiwalentu w postaci blisterów o tej samej wartości przysługuje Michałowi Obrempalskiemu! Jeżeli to czytasz (a wiem, że tak xD), to wyślij mi na maila swoje dane teleadresowe  oraz wybraną nagrodę. Wszystko zostanie do ciebie wysłane 2 września, kiedy zawitam ponownie w Warszawie. Jeszcze raz gratulacje! Panie i panowie, owacje na stojąco!

6 Responses to “Informacja turystyczna!”


  1. 1 el
    08/27/2009 o 08:19

    Nie spodziewałem się, że scenariusz tak się przyjmie. Pomysł powstał gdzieś między jednym barem a drugim podczas wieczornego wypadu, co chyba widać. :) Liczę, że wrzucisz gdzieś wszystkie teksty.
    Skończyłem wczoraj tutorial o meltagunach ze złomu, może uda Ci sie go wrzucić jeszcze przed wyjazdem ;)

  2. 2 Dabi
    08/27/2009 o 10:25

    Gratulacje dla zwycięzcy (zwycięzców) :)

    Jak będą już do ściągnięcia to chętnie poczytam

    Mam nadzieję, że i moja rzemieślnicza robota (bo to było po prostu lekko doszlifowane turniejowe scenariusze) dała nieco frajdy ;)

  3. 3 Baran
    08/29/2009 o 15:06

    Saise

    Wracaj już do cholery jasnej!! ;)

  4. 4 R2D2
    08/31/2009 o 18:19

    Mam nadzieję że nie trwonisz czasu na tej delegacji i po powrocie wrzucisz przynajmniej kilka artykułów :D.

  5. 04/18/2011 o 21:52

    Hiya! I know this is kinda off topic nevertheless I’d figured I’d ask. Would you be interested in exchanging links or maybe guest writing a blog post or vice-versa? My website covers a lot of the same topics as yours and I think we could greatly benefit from each other. If you are interested feel free to shoot me an e-mail. I look forward to hearing from you! Great blog by the way!

  6. 10/21/2014 o 20:50

    WOW just what I was searching for. Came here by searching for probiotics side effects
    gas


Skomentuj

Ćwierkanie!

  • Czemu nie było wczoraj wpisu? Bo pracuję nad czymś ekstra fajnym ;) No, i na weekend wyjezdzam do rodziny! 7 years ago
  • @nudge0nudge Only six tweets so far? Come on! You Can Do Better! I have faith In You! xD 7 years ago
  • Przeprowadzka zakończona spektakularnym sukcesem! Tesco 24h około trzysta kroków od wyjścia? Rozkosz! 7 years ago
Sierpień 2009
Pon W Śr C Pt S N
« Lip   Wrz »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Staty:

  • 66,225 Wejścia

